Ученици Пете економске школе „преузели“ су данас руковођење школом од директора Милана Кецмана.
Ученици су преузимањем улоге директора у реалној ситуацији искусили како изгледа управљање једним системом, што је био и задатак пројекта који су два месеца спроводили под менторством студената Економског факултета у Београду.
Они су у једном дану извршили надзор рада професора, организовали едукацију наставника са циљем унапређења интеракције на часовима, изабрали најбоље професоре према мишљењу ученика, организовали помоћ ђацима у избору факултета кроз разговор са бившим ученицима школе, сада студентима неколико факултета, направили су списак неопходних поправки, ажурирали званичну веб страницу школе, обезбедили музику за време одмора…
Као што то ради и директор, ученици су дошли у школу око 7.30 часова, прво су обишли наставнике у зборници, потом финансијску службу и секретаријат како би видели да ли је нешто тога дана најављено или неки документ треба да се потпише.
Након тога су у директорској канцеларији ажурирали сајт школе сматрајући да је веома битно да сајт буде огледало школе и да покаже шта све раде ученици ове школе, која је једна од ретких која има ученичку компанију већ 10 година и обучене наставнике за рад са ученичким компанијама.
Потом су извршили надзор два професора како би оценили њихов рад.
Желећи да укажу на потребу што веће интеракције на часовима, ученици – директори су организовали предавање за наставнике које су одржали стручњаци Института за педагошка истраживања.
Позвали су у госте бивше ђаке школе, сада студенте неколико факултета, који су са матурантима разговарали о избору факултета.
У жељи да стимулишу добре професоре, ученици-директори су организовали и гласање за најбоље професоре школе, а направили су и списак неопходних поправки по школи.
Ученици Пете економске школе су под менторством студената Економског факултета Универзитета у Београду два месеца, кроз бројне радионице, учили о менаџменту, организацији и управљању и лидерству како би на један дан „преузели“ управљање школом.
У пројекту су учествовали ученици треће године Алекса Весковић, Вања Мијалковић, Наталија Мијушковић, Душан Ристић, Вана Стојимировић, Сара Шијачки, Далида Ардалић, Марија Басарић, Никола Петковић и Дуња Симоновић са професорком Сњежаном Ђурђевић и психологом Александром Стевановић, уз подршку директора Милана Кецмана.